תכנון אירועי יזמים צעירים בישראל

ניווט מהיר במאמר

בכל שנה למעלה מ-5,000 בני נוער משתתפים ולוקחים חלק פעיל ב- אירועי יזמים צעירים בישראל. האירועים משלבים בין השאר הרצאות אורח של יזמים וסטארטאפיסטים מוצלחים בתחום ההייטק, חשיפה לנושאים שונים כמו חדשנות חברתית, סדנאות בהן לומדים כיצד לבנות תכנית עסקית ולגבש תהליך ”מרעיון למוצר“ ועוד. אותם צעירים ובני נוער לוקחים חלק במגוון של תכניות ברחבי הארץ, חלקם תחת מוסדות מוכרים כמו אוניברסיטאות, בתי ספר ותיכונים עם זיקה לתחום וחלקם דרך מסלולים חיצוניים. לאירועים האלה צריך להירשם מראש. חשוב לזכור כי הסיבה לכך שמפיקים אירועים מהסוג הזה היא משום שמדינת ישראל נחשבת לאחת המדינות הבולטות בתחום היזמות, הסטארטאפים וההייטק. בכל שנה קמות אלפי חברות סטארטאפ בישראל שרק קומץ קטן מהן זוכה להגיע להצלחה אמיתית. אותן תכניות בהן הצעירים לוקחים חלק למעשה מכינות אותן לקראת המציאות ומלמדות אותם איך עושים את זה נכון, שלב אחר שלב.

 

אירועי יזמים צעירים כתחרות ארצית בתחום היזמות

בכל שנה מתקיימת בישראל תחרות ארצית בתחום היזמות. היזם המוכר נתי דוידי, אחד ממקימי התחרות מספר כי מדובר בתחרות ייחודית במינה ויוצאת דופן שהנציגים הזוכים בה ייצגו את ישראל בתחרות יזמות בינלאומית. מדובר בתחרות שעומדת בסטנדרטים אירופאיים מאוד גבוהים ובה השופטים לוקחים בחשבון קריטריונים מגוונים כמו מחשבה, תהליך נכון להקמת המיזם, יצירתיות, מקוריות, ידע טכני ועוד. איך מגיעים לתחרות? הופכים להיות יזמים צעירים על כך המשתמע מכך, חושבים על מוצר גאוני שאף אחד לא חשב עליו קודם ויש לכם סיכוי להיכנס לתחרות.

איך להפוך ליזם צעיר?

ובכן, אם יש לכם מוח יצירתי, אם אתם חושבים מחוץ לקופסא, אם סקרנות היא חלק בלתי נפרד מה-DNA שלכם ואתם חולמים לשנות את העולם, יכול מאוד להיות שיש לכם את הבסיס להיות יזמים צעירים. כל מה שאתם צריכים הוא להירשם לתכנית או מסלול של יזמים צעירים בהתאם לגיל ולמיקום הגיאוגרפי בו אתם גרים ומשם השמיים הם הגבול. כדי לחזק את הידע שלכם, שווה לרכוש ספרים, לקרוא כתבות באינטרנט על הנושא של יזמות בגילאים האלה, לצפות בסרטונים של יזמים צעירים גם בארץ וגם בחו“ל, זה תמיד יכול לפתוח את הראש ולתת לכם כיוונים מעניינים לחשוב עליהם. התמדה וחריצות לאורך כל הדרך יובילו אתכם להצלחה.

 

לסיכום, תחום היזמות נחשב לאחד התחומים המרתקים והחשובים. מסוג הדברים ששווה לקחת בהם חלק ולהרגיש שתרמנו משהו.

WhatsApp
Facebook
Twitter

ניווט מהיר

הנקראים ביותר

פרסום כתבה באתר

100 ש"ח

ויש לך כתבה עם קישור לאתר שלך