הפקת אירוע עסקי ללא תקלות

ניווט מהיר במאמר

הפקת אירוע עסקי

הפקת אירוע עסקי דורשת מצד אחד היערכות שמאוד דומה לאירוע פרטי. אך מצד שני התייחסות גם לנושא הקריאטיב והשיווק.
התהליך כולל בתוכו בין השאר: בחירת לוקיישן מנצח אשר יתאים לאופי האירוע, לקונספט ולכמות המוזמנים, מחשבה על תוכן לאורך כל האירוע שיעבה ויעמיק אותו, בחירת קייטרינג, חברה שתדאג לתאורה ולסאונד – כל זה לצד הבנה לוגיסטית יצירתית וקפדנית והכרה ספציפית ומדויקת של קהל היעד.

 

הפקת אירוע עסקי – מדוע כדאי להשאיר את זה למקצוענים?

זה נכון שכל אחד ואחת מאיתנו יכול להפיק אירוע עסקי בעצמו ועדיין, עדיף לשים את המפתחות בידיים של מישהו שזה מה שהוא עושה ביום יום שלו. שזו העבודה שלנו. אירועים עסקיים כמו ימי מכירות והשקה, ימי גיבוש וכייף לעובדים, כנסים, תערוכות, אירועי הנהלה. אירועי לקוחות וימי עיון הם אירועים בהם מושקעים אלפי שקלים ולכן לא היינו רוצים ששום דבר יתפקשש בדרך.

 

אנחנו רוצים שהכל החל משלב התכנון ועד שלב ההפקה בפועל יהיה מדויק ומושלם. אנחנו רוצים שהאירוע יעמוד במטרות שלו ויקלע לקהל היעד שלו ולכן כדאי לבחור בחברה המתמחה בהפקת אירועים עסקיים, הפקת אירועי חברה וכיוצא באלה.
חברה אשר תדע לדאוג לכל המסביב ותאפשר לנו להיות שקטים, רגועים ולהגיע לאירוע כמו כל שאר האורחים.

אז איך לבחור חברה כזו?

  1. המלצות – דברו עם קולגות, חברים ואנשים שאתם מכירים. בחרו בחברה שיש עליה המלצות מבחוץ.
  2. התאמה- וודא שהחברה אותה אתם בוחרים מפיקה אירועים בדומה לאירוע שלכם ובאותו סדר גודל.
  3. היו חלק – וודאו שאתם חלק מהתהליך ושותפים לקבלת ההחלטות.
  4. תקציב – הגדירו תקציב מראש וודאו מה כוללת הצעת המחיר.
  5. יצירתיות, ייחודיות וראש גדול – את שלושת הכוכבים האלה אתם כבר תרגישו תוך כדי שיחה ועבודה ראשונית.

    כך תוכלו לדעת בוודאות שעשיתם בחירה נכונה.

 

WhatsApp
Facebook
Twitter

ניווט מהיר

הנקראים ביותר

פרסום כתבה באתר

100 ש"ח

ויש לך כתבה עם קישור לאתר שלך