הפקות כנסים וימי עיון – טיפים חשובים בתהליך הארגון

ניווט מהיר במאמר

הפקות כנסים וימי עיון

יש כמה דברים חשובים שכדאי לשים אליהם לב כאשר מתכננים הפקות כנסים וימי עיון.
אך הדבר הראשון והמרכזי שכדאי לשאול את עצמנו קשור לגודל הכנס.

 

היום יש הפקות כנסים קטנים של כמה עשרות משתתפים בודדים וכנסים גדולים מאוד של אלפי אנשים. לעתים אפילו עם אורחים המוזמנים מחו“ל. לכן, בארגון אירוע בסדר גודל כזה, אין להקל ראש ויש משמעות מאוד גדולה לחברת ההפקות שנבחר לעבוד לצדנו. מכיון ויש לא מעט חברות בשוק המתמחות בארגון ותכנון של הפקות כנסים וימי עיון עלינו להבין קודם כל מה סדר גודל האירוע. זאת כדי שבאמת נוכל לבחור חברת הפקות מתאימה.
לאחר מכן, כדאי להיעזר בחברה הפקות שמבחינה מקצועית ומבחינת מגוון וכמות אנשי המקצוע שלה תוכל להתמודד עם אירוע בסדר גודל כמו שלנו.

 

הפקות כנסים וימי עיון – מי לוקח אחריות?

לאחר שהשוונו בין כמה חברות הפקה או פשוט הלכנו על חברה שאנחנו מכירים ובטוחים שתעשה עבודה טובה ומוצלחת, חשוב להבין מי הצוות שמרכיב את הכנס. כמה עוזרי הפקה יש, מי אחראי לנהל את האירוע מא‘ ועד ת‘, איך התפקידים מתחלקים בין כולם ומי עושה מה.

מה קורה מתי?

דבר נוסף שמאוד חשוב לדאוג לו כבר בהתחלה של כל הפקת כנס הוא לוח הזמנים.
חשוב לתכנן את השלבים באירוע מההתחלה ועד הסוף.
מתי יש הרצאות, מתי יש סדנאות, מתי זה זמן של מנוחה, מינגלינג ואוכל, מתי מסכמים את האירוע וכדומה.

 

מיתוג ושיווק

במידה ומדובר באירוע בסדר גודל גדול, גם כאן שווה לקחת חברת חיצונית שתדאג לכל מה שקשור למיתוג, שיווק ופרסום האירוע.
בין אם זה עיצוב של החלל עצמו ובין אם שיווק רעיונות מסוימים שאנחנו רוצים להעביר.

 

בנוסף, חשוב לוודא שיש חלל פתוח ומספיק גדול לאירוע שלנו ועבור השכרת מסכים לאירועים. כדי שתהיה אנרגיה וזרימה טובה בין כל חלקי אירוע, להיעזר באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ולוודא שהתוכן שמועבר אכן מעניין ותואם את המטרות של האירוע.

 

WhatsApp
Facebook
Twitter

ניווט מהיר

הנקראים ביותר

פרסום כתבה באתר

100 ש"ח

ויש לך כתבה עם קישור לאתר שלך