התפתחויות מעניינות בעולם הסטארטאפים בישראל

ניווט מהיר במאמר

עולם הסטארטאפים המקומי הדינאמי והמגוון, מספק שוב ושוב חדשות מעניינות. די להיזכר בנושא ה"אקזיטים" – משאת נפשם של סטארטאפיסטים רבים ומייד עולים שמות שעשו כותרות רבות מאוד, דוגמת מובילאיי, כרומאטיס או מלאנוקס. מה מאפיין סטארטאפים ישראלים מצליחים?

 

סטארטאפים ישראלים מצליחים- היזמים

יזמים שמקימים חברות סטארטאפ, מקבלים לעתים קרובות במה במדיות התקשורת השונות.  הסיפור האישי שלהם וכמובן, סיפורם של הסטארטאפים שהם מקימים, מהווים נושאים שעשויים לעניין את הקהל הרחב. ניתן למנף זאת לצרכים שיווקיים. למשל, סיפורו של היזם נתנאל דוידי, עשוי לסייע להצגת מוצר או שירות שהסטארטאפ שלו פיתח.

 

הרעיונות

הרעיונות שמאחורי הסטארטאפים, החידושים שהם מביאים לשוק, באופן טבעי מעניינים מאוד. הדבר נכון במיוחד, לגבי קהל שהחידוש משמעותי עבורו אישית. כאשר זה גם שימושי אישית וגם מעניין באופן כללי, עוד יותר טוב. מידע שמגיע לציבור הרחב בהדרגה על מוצרים כאלה, יוצר עניין ומכין את הבמה, להצגת המוצר הסופי לשוק. העניין מקל על משיכת משתמשים ראשונים של המוצר, שייתנסו בדגמים מוקדמים שלו. אנשים אלה והרשמים שלהם, יוכלו להיות משולבים במידע נוסף שמתפרסם בהמשך לציבור. כמובן, חשוב שלא ליצור צפיות מוגזמות, בכדי שלא לייצר בכך "גול עצמי" שיווקי. מוטב הגישה שמכונה under promise and over deliver.

התפתחות החברה

לכל חברת סטארטאפ בפני עצמה, יש "חיים משלה", שהם מעין אופרת סבון שעשויה לעניין מאוד את הציבור. משקיעים מתעניינים במצב החברה, בכל הנוגע למניותיהם. מעבר להיבט ספציפי זה, שהוא כשלעצמו יכול להיות רב תהפוכות ודרמטי, יש מגוון הפקות כנסים וימי עיון וארועים מעניינים בחיי חברות: גיוסי כסף גדולים, הצגת מוצר סופי לציבור, רכישה בידי חברת ענק בינלאומית ועוד. הטיפטוף המתמיד של מידע על ההתפתחויות של סטארט אפ בכלי התקשורת, משאיר אותו בתודעת הציבור. הוא יוצר תחושה של עסק מושקע ויציב, שיש לו עתיד.

 

סטארטאפים ישראלים מצליחים- חדשנות בכל מצב

אין כמו חברות הזנק, בכל הנוגע לתהפוכות, אתגרים וסיבוכים שיש לפתור. על רקע זה, משבר הקורונה הוא כמובן מטרד גדול במיוחד. מה שגרם לקריסת עסקים רבים, בוודאי לא עושה טוב לשוק חברות ההזנק. מצד שני, בתקשורת שומעים מפעם לפעם על חברות הזנק חדשות, שקמו בכדי לתת פתרונות להיבטים שונים של הקורונה. כך שחדשנות היא דבר ש"כלום לא עוצר". היא דרושה וגם באה לידי ביטוי בשטח, בכל מצב כמעט. במסגרת פיתוח רעיון יזמי, החדשנות מתבטאת לא רק ברעיון הראשוני. חשוב להבין, שמימוש רעיונות לרוב דורש בעצמו לא מעט חדשנות ופריצת מכשולים.

 

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניווט מהיר

הנקראים ביותר

פרסום כתבה באתר

100 ש"ח

ויש לך כתבה עם קישור לאתר שלך